نمایش 1–6 از 11 نتیجه

47%تخفیف
دوره فرنیچر پلاس

دوره فرنیچر پلاس

فرنیچر پلاس
بدون امتیاز 0 رای
این دوره غیر حضوری می باشد
18,000,000 9,600,000 تومان
دوره جامعه طلایی پتینه هنرجویان ایران

آموزش تخصصی پتینه (پکیج طلایی)-مخصوص هنر جویان ایران

بدون امتیاز 0 رای
تکنیک های پتینه در ایران مقدماتی تا پیشرفته آشنایی با تمام ابزار ها و متریال ها تکنیک های پایه این دوره فقط با اسپات پلیر قابل مشاهده می باشد.(لطفا در خرید محصول دقت بفرمایید)  
15,000,000 تومان
دوره جامعه طلایی پتینه

پکیج طلایی آموزش تخصصی پتینه

4.50 8 رای
تکنیک های پتینه در ایران مقدماتی تا پیشرفته آشنایی با تمام ابزار ها و متریال ها تکنیک های پایه ای پکیج مخصوص هنرجویان خارج از کشور می باشد.
15,000,000 تومان
دوره نقره ای آموزش پتینه

پکیج نقره‌ای آموزش پیشرفته پتینه

بدون امتیاز 0 رای
تکنیک های پتینه در ایران پیشرفته تکنیک های پایه
9,000,000 تومان
دوره برنزی پتینه کاری

پکیج برنز آموزش پایه ای پتینه

5.00 2 رای
تکنیک های پتینه در ایران مقدماتی تا پیشرفته تکنیک های پایه
7,500,000 تومان
تکنیک ورق ها

پتینه، هنری باستانی و جذاب که به اشیاء و به خصوص دیوارها ظاهری خاص و زیبا می‌بخشد، در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با افزایش تقاضا برای یادگیری این هنر، دوره‌های آموزش پتینه کاری نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته‌اند. افراد از سراسر دنیا به دنبال یادگیری تکنیک‌های مختلف پتینه هستند تا بتوانند خلاقیت و هنر خود را به نمایش بگذارند و همچنین از این هنر درآمدزایی داشته باشند.

آموزش پتینه

اگر به دنبال یادگیری پتینه هستید، قبل از ثبت‌نام در هر دوره‌ای، بهتر است که به برخی نکات مهم توجه کنید. آگاهی از این نکات به شما کمک می‌کند تا از میان دوره‌های مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید و تجربه‌ای به یادماندنی و آموزنده از آموزش هنر پتینه کسب کنید.

در این بخش، به بررسی اطلاعات ضروری و نکات کلیدی می‌پردازیم که باید قبل از ورود به دنیای پتینه بدانید. با ما همراه باشید تا بهترین مسیر برای یادگیری این هنر زیبا را پیدا کنید و خلاقیت خود را به سطح جدیدی برسانید.

آشنایی با هنر پتینه

هنر پتینه یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین روش‌های تزئین فضاها و اشیاء است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده است. اما متاسفانه، پتینه به شکل‌ها و عناوین نادرست تعبیر می‌شود.

آشنایی با انواع پتینه

یکی از اشتباهات رایج در تعریف پتینه، آن را تنها به معنای کهنه کردن اجسام یا زنگار کردن آن‌ها می‌دانند. در حالی که کهنه‌کاری یا ایجاد ظاهر فرسوده و قدیمی، تنها بخشی از هنر پتینه است و به هیچ وجه تمام آن نیست. پتینه به معنای وسیع‌تری شامل خلق افکت‌های گوناگون و متنوع بر روی سطوح مختلف با استفاده از رنگ‌ها و خمیرهای تکسچر است.

انواع پتینه کاری

همانطور که اشاره شد، پتینه کاری طیف گسترده‌ای دارد و بر سطوح مختلفی قابل اجرا است. در ادامه شما را انواع مهم پتینه کاری آشنا می کنیم.

  • پتینه کاری روی دیوار
  • پتینه استوکو
  • پتینه اکسید آهن
  • پتینه ایتالیایی روی دیوار
  • پتینه میکروسمنت
  • طرح سنگ استوکو
  • ورق طلا روی دیوار
  • پتینه برجسته

آموزش پتینه برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش پتینه کاری روی دیوار به دلیل اینکه یک کار به اصطلاح مردانه و نسبتا سخت است باید توسط یک مربی بسیار بسیار حرفه ای تدریس شود.  اگر آموزش پتینه روی دیوار زیر نظر یک مربی حرفه ای برگزار گردد هم آقایان و هم بانوان به راحتی و با کمترین هزینه خواهند توانست روی دیوار پتینه کاری انجام دهند و سودهای کلان و زیادی از این راه کسب کنند.

یادگیری پتینه کاری برای چه افرادی مناسب است

فارغ از اینکه در هر سن و سالی هستید و یا حتی پیش زمینه ای داشته باشید با آموزش های درست زیر نظر مربی با تجربه می توانید این هنر پولساز را آموزش ببینید. بنابراین اگر ذوق و قریحه خود را نسبت به این حوزه احساس می کنید فارغ از سن و جنسیت می‌توانید به آموزش و فراگیری پتینه روی بیاورید.

آموزش پتینه با گروه فرامرزی

هزینه آموزش پتینه کاری در کشور ما بسیار متفاوت است. دوره های آموزش پتینه کاری معمولا قیمت های مختلفی دارد و این امر باعث سردرگمی و گیج شدن هنرجو می شود. هنرجو نمی داند که علت تفاوت قیمت و بازه قیمتی کلاس های آموزش پتینه کاری چیست. بنابراین ممکن است در انتخاب دوره مناسب دچار اشتباه شود. در این بخش به صورت کامل توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

حوزه‌های آموزش پتینه به چند دسته تقسیم می شوند :

  1. آموزش پتینه کاری روی اجسام
  2. آموزش پتینه کاری روی دیوار
  3. آموزش پتینه کاری فرنیچر

معمولا برخی دوره های آموزش پتینه تعداد زیادی از تکنیک های پتینه کاری را در یک یا چند روز به صورت فشرده آموزش می دهند و قیمت کلاس نیز گاها پایین است. هنرجو گمان می برد که چون تعداد زیادی تکنیک آموزش دیده است و هزینه کمتری پرداخت کرده پس انتخاب خوبی داشته است.

آموزش پتینه کاری با گروه فرامرزی

اما در واقعیت چه اتفاقی می‌افتد؟ وقتی در یک دوره آموزش پتینه طی مدت کوتاه، تعداد زیادی تکنیک های پتینه کاری را آموزش می‌بینید دچار سردرگمی می‌شوید و وقتی کار به اجرای عملی می‌رسد ناامید و سرخورده می‌شوید. به قول معروف یک ده آباد بهتر از هزار شهر ویران می باشد. بنابراین به جای اینکه فریب مبلغ پایین برخی دوره های ناقص را بخورید، به سراغ بهترین روش برای یادگیری اصولی پتینه کاری باشید.

اما بهترین آموزش پتینه کاری چیست؟ بهترین روش آموزش پتینه این است که در یک آموزشگاه به صورت تخصصی روی چند تکنیک کاربردی تمرکز داشته باشید و به جای اینکه تعداد زیادی تکنیک را در مدت کم و به صورت ناقص آموزش ببینید تمام تمرکز خود را روی چند تکنیک کاربردی پتینه بگذارید و در آن به مهارت بالایی برسید.

کلاس های آکادمی تخصصی پتینه فرامرزی به نسبت بقیه کلاس های آموزشی پتینه کاری در ایران با کیفیت بسیار بالاتری برگزار می‌شود. هنرجو  مشتاق است تا برای دسترسی به تجربه سی ساله استاد فرامرزی و اطلاعات دسته اول و آموزش اصولی هزینه بیشتری بپردازد.

ما در آکادمی تخصصی فرامرزی کاری می‌کنیم که دیگر به هیچ دوره و اطلاعات دیگری درمورد پتینه نیاز نداشته باشید.