وورکشاپ های حضوری آکادمی فرامرزی فقط با ظرفیت 10 تا 12 نفر برگزار می گردد واین دوره در 5 روز از ساعت 10صبح تا 5 بعد از ظهر، همراه با پذیرایی شامل نوشیدنی های گرم و سرد و نهار  می باشد.مواد و متریال به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار میگیرد.

در وورکشاپ ها چه می گذرد؟

 آموزش تکنیک های پایه

آموزش تکنیک های ژورنالی

چگونگی ورود به بازار کار

روش قرارداد بستن با کارفرما

نحوه ارایه نمونه کار به کارفرما

آموزش دکوراسیون داخلی شامل:

1- سبک شناسی (برای مثال :شما زمانی که وارد یک پروژه می شوید بهتره بدونید که متناسب با سبک پروژه کدام تکنیک ها را به کارفرما پیشنهاد بدید)

2- رنگ شناسی ( برای مثال : اینکه بدونید متناسب با رنگ بندی دکوراسیون پروژه و سبک فضا چه رنگ هایی را در هر پتینه به کار ببرید)

 هنرجوهای این دوره دو مدرک پایان دوره با عنوان های پتینه و دکوراسیون داخلی دریافت می کنند . شما بعد از گذراندن دوره پتینه و دکوراسیون داخلی مورد تایید آکادمی قرار گرفته و دو مدرک، گواه بر اینکه شما در مدت زمان مشخص دوره پتینه و دکوراسیون داخلی را گذراندید صادر میگردد و به شما ارایه می شود.

شما در این دوره از40 ساعت آموزش حضوری و60 ساعت آموزش غیر حضوری بهرمند می شوید بعد از دوره پکیج تکمیلی برای هنرجو فعال شده تا هر زمانی که در اجرای کار نیاز به آموزش داشته باشید بتوانید از ویدیو ها استفاده کنید.

همچنین شما در مدت زمان آموزش و 2 ماه پس از اتمام دوره، پشتیبانی می شوید و کارشناسان ما پاسخگوی تمام سوالان شما هستند . حتی اگر در طول این مدت شما پروژه بگیرید واحد پشتیبانی در طول اجرای کارهمراه شما هستند.